Ekonomiassistent till Shared Service Center

  • tagRedovisning

Ansök till jobbet

Vi söker nu en driven och självgående ekonomiassistent inom leverantörsreskontran till ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och med mycket goda möjligheter till överrekrytering. Du blir en del av företagets Shared Service Center och kommer sitta med ett sammansvetsat team på kontoret norr om Stockholm.

Din utmaning

• Hantera leverantörsreskontra; granska och registrera inkommande fakturor
• Stora flöden
• Momshantering
• Kontakt med leverantörer.

Din bakgrund

• Utbildning inom ekonomi och/ eller god erfarenhet inom leverantörsreskontra
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent och van vid stora flöden
• Mycket goda kunskaper i både engelska och svenska i tal och skrift
• Meriterande om du kan norska
• Som person är du noggrann, lättlärd, prestigelös och en positiv lagspelare.

Din ansökan

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande.
För mer information om uppdraget vänligen kontakta Mathilda Söderström på mathilda.soderstrom@humancapital.se eller 070-777 34 23.
#LI-DNI

Kontakt

Mathilda Söderström
E-post: mathilda.soderstrom@humancapital.se
Tel: 070 777 34 23